יום ראשון, 24 ביולי 2011

והשעון מתקתק

אז מה? הפוסט האחרון שלי כאזרח, תבטיחו לי שלא תברחו, אני לא אהיה פה כל השבוע, אולי שבועיים? מי יודע..
זה פשוט לא יאומן, פחות מ11 שעות ואני רכוש צה"ל.
מחר כל המשפחה שלי תבוא, החברה ואולי גם חלק מהחברים.
הלוואי שהכל יעבור חלק, משום מה יש לי תחושה לא טובה, איכשהו הכל ישתבש, אין מצב שאני עולה לאוטובוס של תותחנים, זה בטוח.
אני כבר לא יכול לחכות יותר, ללבוש את המדים הירוקים ויחד איתם לקבל קיטבג של גאווה ואחריות.
הגיוס הוא הדרך הכי טובה שלי להוכיח לעצמי שכל הערכים והעקרונות שלי הם לא סתם דיבורים,
.אלא דרך החיים שלי
האמת שאני קצת חושש, הגיבוש יחטיו"ת שללא ספק אני מתכוון לצאת אליו ובטוח לסיים אותו, (ועד כמה שזה תלוי בי גם לעבור אותו בהצלחה) קצת מלחיץ, אני לא אשקר, אומנם כבר הייתי בגיבוש אחד, ארוך
.יותר, שישה ימים, אבל הקושי הפיזי בו היה בדיחה
.הכושר שלי שואף מטה עם כל יום שעובר ואני מקווה שזה לא מה שיפיל אותי בגיבוש
.ואם כן? אז גדוד שקד- אני בדרך, עזה? תתכונני
עד עכשיו (עד לפני 10 דקות ליתר דיוק) כל מי ששאל אותי אם אני מתרגש, עניתי לו תשובה חד משמעית, ממש לא.
אבל נראלי שרק עכשיו אני מתחיל לעכל, התרגשות מהולה בפחד וגדושה בציפייה.
אני אופטימי- יהיה בסדר.

בהצלחה לי ולכל מתגייסי יולי-אוגוסט.
ובעיקר לשועלים של גבעתי- כי סגול לא יורד במים.

7 תגובות:

  1. פוסט מעולה,‏ כרגיל.
    הכל יהיה מושלם,‏ שום דבר לא ישתבש -
    צה"ל עומד לקבל מחר את רמטכ"לו העתידי!‏
    בהצלחה!‏

    השבמחק
  2. בהצלחה אחי!

    השבמחק
  3. בטח שיהיה בסדר מה אתה מודאג בכלל (:
    בהצלחה!!!!#%$@&^*^%#$ מכל הלב 3>

    השבמחק
  4. אח יקר (ואני לא אחותך)
    אני חייב להגיד שבהתחלה שאמרו לי שפירסמת בלוג קצת צחקתי עליך אבל אז התחלתי לקרוא אותו ואמרתי לעצמי כל הכבוד לו .
    לא כל אחד יכול לחשוף את עצמו ככה ולשפוך לכל העולם את מה שיש לו על הלב
    אפילו שלי ולך יש דעות שונות ואנחנו תמיד רבים על זה אתה יודע שאני תמיד מכבד אותך כמו שאני יודע שאתה תמיד תכבד אותי.
    תדע שחלומות זה הדבר הכי חשוב שיש לאדם
    ואדם שאין לו חלומות לא שווה כלום בעולם הזה
    אני בטוח שתצליח בגבעתי יש אנשים שנולדים להיות להנהיג ואני חייב להגיד לך שתמיד ידעתי שאתה אחד מהם
    עכשיו אני ישאיר אותך לשבור ת'ראש ולגלות מי כתב את התגובה הזאת

    השבמחק
  5. כבר בשורה הראשונה היה ברור לי מי זה:)

    השבמחק