יום שישי, 22 ביולי 2011

רושם בתוך יומן מסע..

לתעד? לתעד הכל?
אני לא צריך את זה, זה לא בשבילי.
אז למה אני כותב? ועוד בכלל לפני שהתגייסתי?
אני לא יודע, משהו משך אותי, יש בזה משהו מעניין, לכתוב כל מה שעובר לך בראש, או ברגליים, העיקר שעובר.
אולי זה גם בכלל לא מעניין אף אחד, אולי יוכלו ללמוד מזה אח"כ, מי יודע?
ואולי אני אמות באיזו מלחמה? אסור לדבר ככה אצלנו, אסור לחשוב דברים רעים, אבל אם כן? אולי זה יתפרסם הבלוג הזה, מה שאני אספיק לכתוב ממנו לפחות.
אולי הכתיבה הגרועה שלי תהפוך לשיעור לרבים אחרים, סוג של מורשת קרב.
בכל מקרה נפלה ההחלטה, לא גורלית כמו שזה נשמע, אבל- נכתוב.




"מגע הרוך, גובר על המכה- רושם בתוך יומן מסע"



4 תגובות:

  1. אירוני לשים שיר של אביב גפן על בלוג שמדבר על צבא

    השבמחק
  2. זה לא הזמר, אלו המילים :)
    ותחזרי כבר למסנג'ר אני מתגעגע.

    השבמחק
  3. נשממה זיהית שזאת אני(האומנם?..ליל זוכר כן?)
    סורי שלא יצא לי להיות במסן ובכלל במחשב בזמן האחרון
    אני באמת נורא עסוקה ככה שזה לא אישי חח
    בכל מקרה רעיון נחמד לפתוח בלוג,עכשיו אני אוכל לעקוב אחריך.
    אני מבינה שהתגייסת כבר ובכל זאת אני מאחלת לך את גיוס קל
    שתהנה תכיר המון חברים חדשים ותחווה חוויות חדשות ושתתקדם בצבא
    ויאאלה תן בראש !! תראה להם מי זה אוריאל !

    אשתדל להיות מחוברת בסופשים,מקווה לתפוס אותך :) 3>

    השבמחק
  4. שמעתי שאת אצל הדר עכשיו, שמרי על קשר ילדונת

    השבמחק